Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4485| Назва: | ПОНЯТІЙНИЙ АПАРАТ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ДОРОБКУ ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ПЕДАГОГІВ ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ (теоретичні основи розвитку) |
| Автори: | Стражнікова, Інна Василівна |
| Дата публікації: | 2010 |
| Бібліографічний опис: | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Зб. наук. праць. – Випуск 31 / Редкол.: В.І.Шахов (голова) та ін. – Вінниця: ТОВ фірма “Планер”, 2010. – 420 с. – С.141-144 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано понятійний апарат виховного процесу західноукраїнських педагогів першої третини ХХ століття. Виявлено відмінності та загальні погляди педагогів на різні напрями виховання. Виокремлено основні принципи розв’язання та реалізації проблем у процесі тогочасного виховання молоді. Теоретичні положення і методичні знахідки педагогів-учених, їхні висновки і рекомендації щодо організації національного шкільництва й виховання є важливим і помітним вкладом у вітчизняну педагогіку. |
| Опис: | самофінансування |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4485 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Понятійний апарат.pdf | Стаття | 419.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.