Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/444Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лісовець, Олег | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-10T09:05:28Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-10T09:05:28Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Лісовець О. Позааудиторна навчальна діяльність як складова системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників / О. Лісовець // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 124-130. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/444 | - |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано форми і методи позааудиторної навчальної діяльності студентів-майбутніх соціальних працівників, що сприяють формуванню їх соціально-правової компетентності. Розглянуто самостійну роботу студентів, соціально-правовий зміст практик, специфіку науково-дослідницької діяльності студентів щодо вивчення соціально-правових проблем і явищ. Представлено досвід впровадження позааудиторних форм і методів роботи в межах реалізації моделі системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | позааудиторна навчальна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | соціально-правова компетентність | uk_UA |
| dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
| dc.subject | науково-дослідна робота | uk_UA |
| dc.title | Позааудиторна навчальна діяльність як складова системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 12 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3347-9773-1-SM.pdf | 154.76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.