Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4395
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілько, Андрій Дмитрович-
dc.date.accessioned2020-04-07T09:05:37Z-
dc.date.available2020-04-07T09:05:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПілько А.Д. Модель оцінки ефективності управління системою маркетингових комунікацій підприємства / А.Д.Пілько // Моделювання регіональної економіки. - № 2. - 2010. - с. 13-24uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4395-
dc.description.abstractНа основі аналізу існуючих методик оцінки ефективності управління системою маркетингових комунікацій, в рамках роботи запропоновано власний підхід до побудови формалізованої схеми оцінки якості управління даним компонентом системи маркетингу. Основна увага зосереджується на моделюванні процесів оцінки поточного рівня управління маркетинговими комунікаціями в контексті забезпечення належного рівня безпеки розвитку системи маркетингу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації, оцінка ефективності, бюджет маркетингу, економічна безпека, евклідова відстань.uk_UA
dc.titleМодель оцінки ефективності управління системою маркетингових комунікацій підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Modre_2010_2_4 (13).pdfСтаття349.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.