Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілько, Андрій Дмитрович-
dc.date.accessioned2020-04-07T09:04:12Z-
dc.date.available2020-04-07T09:04:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationПілько А. Д. Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій / А. Д. Пілько // Вісник соціально-економічних досліджень. - 2013. - Вип. 1. - С. 140-146.uk_UA
dc.identifier.issn2313-4569-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4393-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу існуючої практики управління маркетинговим комунікаційним процесом. Проведено постановку та експериментальне вирішення задачі прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій. На основі динамічних економетричних моделей розроблено рекомендації щодо удосконалення існуючої практики управління системою маркетингу на підприємствіuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherОдеський національний університетuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікації, модель, прогнозuk_UA
dc.titleПрогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vsed_2013_1_23 (1).pdfСтаття205.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.