Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/434| Назва: | Принципи впровадження контекстного навчання в процес підготовки майбутніх учителів початкової школи |
| Автори: | Кіліченко, Оксана Іванівна |
| Ключові слова: | процес підготовки майбутніх учителів початкової школи контекстне навчання принципи організації контекстного навчання |
| Дата публікації: | 2018 |
| Бібліографічний опис: | Кіліченко О. І. Принципи впровадження контекстного навчання в процес підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. І. Кіліченко // Освітній простір України. - 2018. - №12. - С. 98-106. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті визначено принципи створення освітнього середовища, яке сприяє формуванню компетентного вчителя, допомагає використання контекстного навчання у процесі підготовки фахівців початкової школи. Контекстне навчання майбутнього вчителя початкової школи включає систему функціонування всіх компонентів педагогічного процесу, яку алгоритмізовано послідовністю певних дій, спрямованих на відтворення в процесі фахової підготовки предметного й соціального контекстів майбутньої професійної діяльності. Реалізація контекстного навчання у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи здійснюється через процес дотримування принципів. Виділяють традиційні та інноваційні принципи організації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/434 |
| Розташовується у зібраннях: | № 12 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3342-9763-1-SM.pdf | 177.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.