Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/4322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавгородня, Тетяна Костянтинівна-
dc.contributor.authorСтражнікова, Інна Василівна-
dc.date.accessioned2020-04-06T10:32:22Z-
dc.date.available2020-04-06T10:32:22Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 80. – Чернігів: ЧДПУ, 2010. – 232 с. – С.9-12uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4322-
dc.descriptionсамофінансуванняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються шляхи вдосконалення підготовки майбутніх учителів до організації виховної роботи, поняття «самовизначення», умови розвитку творчого потенціалу майбутнього спеціаліста, організації цілісного діяльнісно-виховного процесу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectпедагогічна творчість, самовизначення, мистецтво, ефективність виховної технології, критерії організаціїuk_UA
dc.titleДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ЇХ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педагогічна творчість.pdfСтаття444.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.