Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/4118| Назва: | Проблема формування орфографічної грамотності молодших школярів в умовах місцевої говірки |
| Інші назви: | Formation Orthographic Competence of Elementary School Students in the Condition of the Region Dialect’s Influence |
| Автори: | Наконечна, Лариса Богданівна |
| Ключові слова: | орфографія, орфоепія, літературна норма, діалект, початкова школа orthography, orthoepy, literary language, dialect, elementary school. |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Вид-во Прикарпатського нац. ун-ту ім.В.Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Наконечна Л.Проблема формування орфографічної грамотності молодших школярів в умовах місцевої говірки. Гірська школа Українських Карпат № 16, 2017. С. 94-97. |
| Серія/номер: | Педагогічні науки; |
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування орфографічної грамотності учнів початкової школи в умовах говірок південно-західного наріччя, поширених на території Прикарпаття; описано типові орфографічні помилки, спричинені народним мовленням; проаналізовано вплив говіркової вимови на засвоєння норм орфографії молодшими школярами. Розглянуто погляди на проблему формування орфографічної грамотності в сучасній лінгводидактиці; обґрунтовано практичну цінність орфоепічно правильного мовлення учнів і їхнього оточення для формування орфографічних навичок школярів. Мета статті – розглянути вплив місцевих говірок на засвоєння молодшими школярами орфографічних норм літературної мови, виявити у роботах учнів і описати типові випадки неправильного написання слів, що зумовлені говірками Прикарпаття. Автор акцентує увагу на тому, що чи не найважливішим чинником ефективного засвоєння молодшими школярами норм орфографії української мови в умовах виразного діалектного середовища, є правильна вимова звуків, звукосполучень і слів. Отже, формуванню орфографічної грамотності молодших школярів належить провідне місце у системі мовної підготовки учнів початкової школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/4118 |
| ISSN: | 1994-4845 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Стаття Наконечна gsuk_2017_16.pdf | 99.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.