Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласій, Олеся Орестівна-
dc.contributor.authorДудка, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorМагомета, Наталія-
dc.date.accessioned2020-04-03T07:55:17Z-
dc.date.available2020-04-03T07:55:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДудка О. М. Реалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch / О. М. Дудка, О. О. Власій, Н. М. Магомета // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2018. - Вип. 5. - С. 88-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2018_5_12uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3976-
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд результатів дослідження проблеми компетентнісного підходу до вивчення програмування на мові Scratch в середній школі. Проаналізовано інформаційні джерела з проблеми реалізації компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratch. Досліджено можливості використання середовища Scratch для формування ключових, міжпредметних та предметних компетентностей учнів. Запропоновано шляхи реалізації компетентнісного підходу на прикладі створення навчальних Scratch-проектів ігрового характеру. Особливу увагу звернено на формування таких компетентностей як: навчальна, сoціальна та грoмадянська, математична, екологічна грамотність, культурна, а також інформаційно-цифрова. Проведено аналіз впливу компетентнісних завдань за допомогою Scratch-проектів на розвиток інформаційно- цифрових компетентностей учнів. Реалізацію запропонованого підходу продемонстровано на прикладі розробки комплексу майстер-класів, висвітленого на освітньому он-лайн- ресурсі «Вивчаємо Scratch разом», який можна використовувати для реалізації різних форм організації навчання, зокрема дистанційного та змішаного, під час вивчення програмування на Scratch.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВідкрите освітнє е-середовище сучасного університетуuk_UA
dc.subjectмова програмування Scratchuk_UA
dc.subjectігрові Scratch-проектиuk_UA
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу до вивчення програмування на Scratchuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФМІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
oeeemu_2018_5_12.pdf998.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.