Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілько, Андрій Дмитрович-
dc.contributor.authorЧабан, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-03T07:26:31Z-
dc.date.available2020-04-03T07:26:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПілько А.Д. МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ / А.Д. Пілько, О.М. Чабан // Бізнес-інформ. №11. 2018. - С. 167 – 173uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3906-
dc.description.abstractУ статті висвітлено результати проведеного дослідження існуючої практики управління системою маркетингових комунікацій інвестиційно-будівельної компанії. На основі вивчення існуючих підходів до проведення оцінки та аналізу ефективності управління витратами на маркетингові комунікації запропоновано власний підхід до оптимізації структури відповідних витрат. Використання прикладного економетричного інструментарію, а також можливостей оптимізаційного моделювання дозволило запропонувати власний підхід до вирішення задачі оптимізації процесів управління системою маркетингових комунікацій інвестиційно-будівельної компанії в розрізі основних проектів її інвестиційної діяльності. Урахування лагового ефекту зміни економічних умов дало можливість сформувати схему руху коштів компанії та на її основі реалізувати оптимізаційну модель. Практичне застосування розробленого підходу дозволило визначити величину недоотриманого економічного ефекту від інвестування в маркетингові комунікації як по кожному окремо взятому проекту, так і в їх сукупності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВИДАВНИЧИЙ ДІМ «ІНЖЕК» (ХАРКІВ, УКРАЇНА)uk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікації, модель, аналіз, оптимізація, бюджет.uk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ БЮДЖЕТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇuk_UA
dc.title.alternativeModeling the Process of Optimization of Budget Structure of the Marketing Communications of Investment-Construction Companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2018-11_0-pages-167_173 (8).pdf370.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.