Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/379Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Козак, Андрій Романович | - |
| dc.date.accessioned | 2019-09-03T12:55:58Z | - |
| dc.date.available | 2019-09-03T12:55:58Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Козак А. Р. Модель формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування у професійнопрактичній підготовці / А. Р. Козак // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 87-96. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/379 | - |
| dc.description.abstract | Інноваційний розвиток сфери ресторанного господарства зумовлює пошук нових форм, методів, способів професійної підготовки майбутніх фахівців у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та систематизованої репрезентації досвіду організації процесу формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування у вигляді педагогічних моделей. На основі результатів аналізу педагогічних моделей формування відповідних знань, умінь та навичок майбутніх фахівців з ’ясовано, що основою їх розроблення є сучасні методологічні підходи (компетентнісний, системний, суб’єктний, особистісно-розвивальний, контекстний, діяльнісний), як визначальні орієнтирри досягнення якості професійної підготовки. У статті схарактеризовано складники моделі формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування, а саме: цільовий, змістовий, процесуально-методичний, діагностично-результативний блоки. Узагальнено, що упровадження моделі формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування у професійно-практичній підготовці передбачає дотримання та реалізацію зв’язків між наявними нормами організації професійної підготовки майбутніх майстрів ресторанного обслуговування та сучасними вимогами ресторанної індустрії з орієнтацією на формування професійно компетентного майбутнього фахівця - здатного ефективно провадити професійну діяльність у динамічно змінних умовах розвитку ресторанного господарства. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | професійна (професійно-технічна) освіта | uk_UA |
| dc.subject | майбутні майстри ресторанного обслуговування | uk_UA |
| dc.subject | метод моделювання | uk_UA |
| dc.subject | сфера ресторанного господарства | uk_UA |
| dc.title | Модель формування професійної компетентності майбутніх майстрів ресторанного обслуговування у професійнопрактичній підготовці | uk_UA |
| dc.title.alternative | Model of professional competence forming for future restaurant service masters’ professional applied training | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 15 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3854-11309-1-SM.pdf | 282.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.