Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/373| Назва: | Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект |
| Інші назви: | Pedagogical science of biography: source-study aspect |
| Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
| Ключові слова: | джерелознавча проблема дослідження класифікація історико-педагогічний процес |
| Дата публікації: | 2019 |
| Бібліографічний опис: | Розман І. І. Педагогічна біографістика: джерелознавчий аспект / І. І. Розман // Освітній простір України. - 2019. - №15. - С. 45-51. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему чіткого розмежування понять “автентичне першоджерело” (як “джерело-факт”, “джерело-подія”) та “історіографічне джерело” як різновид науково-аналітичних студій. Обґрунтовано думку щодо необхідності класифікації історико-педагогічних джерел вивчення біографістики. Констатовано, що, коли дослідник визначає типову структуру джерельної бази історико-педагогічного дослідження, відбувається виокремлення в ній трьох основних груп матеріалів. Зазначено, що міждисциплінарність біографістики зумовлює потребу використання науково-методологічного інструментарію не лише історико-педагогічної науки (яка спирається на досвід історичної науки), а й інших галузей знань: психології, соціології, лінгвістики, історії. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/373 |
| Розташовується у зібраннях: | № 15 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 3847-11295-1-SM.pdf | 159.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.