Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3409
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулеша-Любінець, Мирослава Миронівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-01T08:54:53Z | - |
dc.date.available | 2020-04-01T08:54:53Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Кулеша-Любінець М. Стиль професійного спілкування педагогів державних закладів опіки (психологічний аспект). Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. 2011. Вип. 16(2). С. 104-110. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3409 | - |
dc.description.abstract | The article is devoted to the analysis of style of professional communication of teachers of boarding-schools. An individual style of pedagogical communication of teachers is represented as a whole formation of communicative, emotional and behavioural components that can be seen from its formal and content part. It was established that teachers from boarding schools by the formal part of professional communication were the most numerous with an authoritarian style, but by the content part – with a democratic style. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія | uk_UA |
dc.subject | педагогічне спілкування, стиль професійного спілкування педагогів, школа-інтернат | uk_UA |
dc.subject | pedagogical communication, style of professional communication of teachers, boarding school | uk_UA |
dc.title | Стиль професійного спілкування педагогів державних закладів опіки (психологічний аспект) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кулеша-Любінець М. М. 2011.1.pdf | 455.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.