Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3409
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулеша-Любінець, Мирослава Миронівна-
dc.date.accessioned2020-04-01T08:54:53Z-
dc.date.available2020-04-01T08:54:53Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКулеша-Любінець М. Стиль професійного спілкування педагогів державних закладів опіки (психологічний аспект). Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. 2011. Вип. 16(2). С. 104-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3409-
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of style of professional communication of teachers of boarding-schools. An individual style of pedagogical communication of teachers is represented as a whole formation of communicative, emotional and behavioural components that can be seen from its formal and content part. It was established that teachers from boarding schools by the formal part of professional communication were the most numerous with an authoritarian style, but by the content part – with a democratic style.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць: філософія, соціологія, психологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічне спілкування, стиль професійного спілкування педагогів, школа-інтернатuk_UA
dc.subjectpedagogical communication, style of professional communication of teachers, boarding schooluk_UA
dc.titleСтиль професійного спілкування педагогів державних закладів опіки (психологічний аспект)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кулеша-Любінець М. М. 2011.1.pdf455.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.