Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3303Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Міщиха, Лариса Петрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-03-31T16:13:20Z | - |
| dc.date.available | 2020-03-31T16:13:20Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3303 | - |
| dc.description.abstract | У статті розкриваються методи розвитку творчого мислення студентів. Креативні психотехнології представлені автором як на основі аналізу напрацювань у царині психолого-педагогічної науки, так і власного досвіду використання вищезазначених методів у практиці роботи викладача психолого-педагогічних дисциплін у вищій школі. Мовиться про впровадження активних методів роботи зі студентами у процесі проведення лекційних та практичних занять, організації їхньої самостійної роботи. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | К.: Видавництво "Фенікс" | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Т. ХІІ. Психологія творчості. Випуск 26; | - |
| dc.subject | креативність, творче мислення, креативні психотехнології, активні методи навчання, інноваційне навчання, вища школа, особистість студента, викладач. | uk_UA |
| dc.title | Креативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Навчальні матеріали (ФП) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| викл.вишу2.docx | 33.19 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.