Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/3303
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщиха, Лариса Петрівна-
dc.date.accessioned2020-03-31T16:13:20Z-
dc.date.available2020-03-31T16:13:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3303-
dc.description.abstractУ статті розкриваються методи розвитку творчого мислення студентів. Креативні психотехнології представлені автором як на основі аналізу напрацювань у царині психолого-педагогічної науки, так і власного досвіду використання вищезазначених методів у практиці роботи викладача психолого-педагогічних дисциплін у вищій школі. Мовиться про впровадження активних методів роботи зі студентами у процесі проведення лекційних та практичних занять, організації їхньої самостійної роботи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherК.: Видавництво "Фенікс"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТ. ХІІ. Психологія творчості. Випуск 26;-
dc.subjectкреативність, творче мислення, креативні психотехнології, активні методи навчання, інноваційне навчання, вища школа, особистість студента, викладач.uk_UA
dc.titleКреативність як вагома характеристика інноваційної діяльності викладача вищої школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
викл.вишу2.docx33.19 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.