Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3261
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-31T15:58:43Z | - |
dc.date.available | 2020-03-31T15:58:43Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Марчій Т. М. Готовність студентів до організації дидактичних ігор в початковій школі / Т. М. Марчій // Обрії. – 2009. – №2. – С. 77–79. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3261 | - |
dc.description.abstract | у статті аналізується стан підготовки вчителів до використання дидактичних ігор у навчально-виховному процесі початкової школи. Визначаються показники, критерії та рівні готовності майбутніх учителів до організації дидактичних ігор у навчанні молодших школярів іноземної мови. Звертається увага на необхідність системного підходу до підготовки студентів організовувати дидактичні ігри | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2;С. 77–79 | - |
dc.subject | дидактична гра, іноземна мова, професійна підготовка, студенти, початкова школа | uk_UA |
dc.title | Готовність студентів до організації дидактичних ігор в початковій школі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Marchiy.doc.pdf | 136.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.