Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/3197| Назва: | Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) |
| Автори: | Прокопів, Любов Миколаївна |
| Ключові слова: | малокомплектність, загальноосвітня школа, малокомплектна школа, малочисельна школа. |
| Дата публікації: | 2011 |
| Видавництво: | УЖГОРОД |
| Бібліографічний опис: | Прокопів Л. Сучасні підходи до роботи малокомплектної школи в Росії та Україні (порівняльний аспект) Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. 2011. Вип. 23. С. 141-143. |
| Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовані тенденції розвитку малокомплектної школи України та Росії. Висвітлено спільні проблеми та перспективи розвитку сільської малокомплектної школи. Обгрунтовано переваги розвитку сільської школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/3197 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Nvuuped_2011_23_52.pdf | 181.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.