Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3193| Title: | Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст. |
| Authors: | Прокопів, Любов Миколаївна |
| Keywords: | малокомплектна школа, малочисельна школа, етапи діяльності, освіта, сільська школа, мета виховання, завдання виховання |
| Issue Date: | Feb-2016 |
| Citation: | Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Прокопів // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2016. - Вип. 2. - С. 196–203 |
| Series/Report no.: | ПЕдагогіка; |
| Abstract: | У статті проаналізовано основні підходи до розуміння цільового компонента організації виховної роботи у малокомплектній школі України другої половини ХХ ст. Запропоновано, відповідно до виділених етапів діяльності малокомплектних шкіл України, еволюцію мети і завдань виховання, розкрито особливості організації виховання у малокомплектних школах досліджуваного періоду. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3193 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Lstud_2016_2(34)__22.pdf | 225.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.