Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/3187| Title: | Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть) |
| Authors: | Прокопів, Любов Миколаївна |
| Keywords: | малокомплектна (малочисельна) школа, диференціація, диференційоване навчання, індивідуальні форми, групові форми |
| Issue Date: | Jan-2015 |
| Citation: | Прокопів Л. Диференційований підхід до навчання в діяльності малокомплектних (малочисельних) шкіл України (друга половина ХХ – початок ХХІ століть). Обрії. 2015. № 1. С. 37–40. |
| Series/Report no.: | 1; |
| Abstract: | У статті розглянуто в історичному контексті основні підходи до диференційованого навчання в діяльності малокомплектних шкіл України досліджуваного періоду. Проаналізоване розуміння диференційованого навчання на кожному з визначених історичних етапів. Охарактеризовані форми і методи диференційованого навчання в малокомплектних школах України на окресленому етапі |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/3187 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ПФ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| obrii_2015_1_14.pdf | 222.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.