Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2831Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Рудик, Марина Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-03-30T10:06:06Z | - |
| dc.date.available | 2020-03-30T10:06:06Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2831 | - |
| dc.description.abstract | Розвиток музичних жанрів упродовж останніх десятиліть супроводжується відродженням і переосмисленням їх закономірностей. У статті висвітлено види взаємозв’язків між традиціями і новаторством та самобутні жанрові концепції, які виникають цієї взаємодії – на прикладі сюїт і партит українських композиторів останньої третини ХХ ст | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Музикознавчі студії Інституту мистецтв Волинського національного університету ім. Лесі Українки та Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського. Вип. 10 | uk_UA |
| dc.subject | цикл, сюїта, партита, жанрові закономірності, концепція | uk_UA |
| dc.title | Прояви циклічності в українській музиці останньої третини ХХ ст.: сюїти і партити | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ННІМ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2901.pdf | 995.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.