Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2829| Title: | Принципи фрескового живопису у сюїтній організації циклу «Замки Луари» |
| Authors: | Рудик, Марина Миколаївна |
| Keywords: | сюїта, цикл, циклічність, жанр, фреска, архітектурні пам’ятки |
| Issue Date: | 2016 |
| Publisher: | Збірник наукових статей «Хорове мистецтво у вищій школі: проблеми і перспективи професійної підготовки», Частина ІІІ-IV |
| Abstract: | Оригінальна тематика «Замків Луари», що пов’язана з асоціаціями із конкретними архітектурними пам’ятками є нетиповою для вітчизняної інструментальної творчості. В п’ятичастинному циклі авторка відтворює образи замків: Анжерського, Шенонсо, Вілландрі, Ене-ле-Вьєй і Шамбор, що дає підстави для простеження ідей аналогій між різними видами мистецтва. Образно-настроєвий, жанровий та фактурний контрасти втілюють циклічність «Замків Луари». Одним з головних контрастів циклу є тональна організація, що надає кожній п’єсі самобутності. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2829 |
| Appears in Collections: | Статті та тези (ННІМ) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.