Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаскович, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-28T15:38:33Z-
dc.date.available2020-03-28T15:38:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВісник Прикарпатського університету. Мистецтвознавство.uk_UA
dc.identifier.issn2411-1007-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2718-
dc.description.abstractВ період інтенсивного переосмислення цінностей й активного відродження духовної музики, поле сакральної творчості значно розширилося, змальовуючи нові нюанси в глобальній проблемі «композитор і традиція». Сьогодні до сакральних явищ зараховують не тільки ті, що безпосередньо стосуються релігійно-містичного чи ірраціонального, але й ті, що вирізняються із ряду звичайних речей, оскільки втілюють високодуховні ідеї та образи. Музичне мистецтво якнайкраще слугує провідником сакрального як «таємного слова», щораз відкриваючи нові можливості до більш глибшого осмислення проявів самого життя як найвищої сакральної таємниці. Всі ці особливості релігійного, філософського і ментально-психологічного яскраво втілююються в сучасній творчості й, зокрема, хоровій музиці Ганни Гаврилець. Метою даної наукової розвідки є основні параметри концепцій і стилістичні моделі сакралізації образного змісту хорових творів Г. Гаврилець у контексті аналогічних тенденцій української музики останніх десятиліть ХХ століття. У зв’язку із метою даної розвідки були поставлені наступні завдання: виявити формотворчі та стилістичні механізми дії сакральних чинників у творах Г. Гаврилець; створити картину звернень українських композиторів, а саме Г. Гаврилець до ідеї сакрального в хоровому жанрі; класифікувати сакральні сфери за походженням і проаналізувати втілення їх у творчості композитоки. У висновках стверджується, що осмислюючи для власної інтерпретації етнозорієнтовані явища і окремі зразки автентичного середовища та авторської творчості, композиторка виявляє сприйняття їх як цілісної художньоестетичної системи, якій притаманні чіткі концепційні і конструктивні закономірності у відтворенні інтерпретованої образності та насиченість самобутньою символікою, що втілюється в жанровоінтонаційних та мовностилістичних елементах її музичних текстів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, друкарня "Фоліант"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 36;21-26-
dc.subjectархетипна семантикаuk_UA
dc.subjectканонічний жанрuk_UA
dc.subjectкомпозиторський стильuk_UA
dc.subjectсакральністьuk_UA
dc.subjectГ. Гаврилецьuk_UA
dc.subjectsacrednessuk_UA
dc.titleТенденції до сакралізації жанрів в українській музиці останньої третини ХХ ст.: передумови і контекст (на прикладі творів Г. Гаврилець)uk_UA
dc.title.alternativeТенденции к сакрализации жанров в украинской музыке последней трети ХХ в.: предпосылки и контекст (на примере произведений Г. Гаврилець)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ННІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Маскович Т.М._Вісник Прикарпатського у-ту_2017_.pdf544.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.