Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2451| Назва: | Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект |
| Інші назви: | The training of future foreign language teacher of primary school: psycholinguistical aspect |
| Автори: | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна |
| Ключові слова: | вчитель іноземної мови, початкова школа, спілкування, психолінгвістика, молодші школярі |
| Дата публікації: | 2013 |
| Видавництво: | ПНУ імені В. Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Марчій-Дмитраш Т. М. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи: психолінгвістичний аспект / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2013. – Випуск ХLV. – 182 с. – С. 46–48. |
| Серія/номер: | ХLV;46–48 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано необхідність урахування психолігвістичного аспекту спілкування у навчанні іноземної мови молодших школярів і конкретизовано його зміст. Проаналізовано фізіологічні й психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено відмінності у вивченні рідної й іноземної мов. Окреслено основні якості, якими повинен володіти майбутній учитель іноземної мови для ефективної організації навчального процесу в початковій школі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2451 |
| Розташовується у зібраннях: | Навчальні матеріали (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Марчій-Дмитраш2013Документ Microsoft Word.pdf | 404.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.