Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/24002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаска, Тарас Валерійович-
dc.date.accessioned2025-11-24T11:50:59Z-
dc.date.available2025-11-24T11:50:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПаска Т. В. Дистанційні та цифрові освітні технології у професійній підготовці майбутніх педагогів / Т. Паска // Педагогічні науки: теорія та практика. - 2025. - № 3 (55). - С. 236-243.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/24002-
dc.description.abstractУ статті розкриваються теоретико-методологічні та практичні аспекти застосування дистанційних і цифрових освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів. Підкреслено роль цифровізації освіти у підвищенні ефективності освітнього процесу, формуванні цифрової компетентності та забезпеченні доступності знань незалежно від місця перебування здобувачів. Проаналізовано наукові підходи до визначення понять «цифрові технології», «цифрові освітні технології» та «технології дистанційного навчання», що дає змогу розглядати їх як інтегрований компонент сучасного освітнього середовища, здатний забезпечувати мобільність, персоналізацію, інноваційність та безперервність професійного розвитку.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectцифрові освітні технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні педагогиuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectінтерактивні технологіїuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleДистанційні та цифрові освітні технології у професійній підготовці майбутніх педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паска Т. 2.pdf266.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.