Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23278
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Наконечна, Лариса Богданівна | - |
dc.contributor.author | Тріфоненко, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-20T08:54:22Z | - |
dc.date.available | 2025-08-20T08:54:22Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Наконечна Л. Б. Використання лінгвістичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі / Л. Б. Наконечна, Т. Тріфоненко // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 97-100. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.97-100 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23278 | - |
dc.description.abstract | Серед багатьох актуальних проблем сучасної початкової школи однією із найбільш важливих є проблема формування й удосконалення комунікативних навичок здобувачів освіти, а також підтримування інтересу школярів до навчання, і до вивчення іноземної мови зокрема. Ця стаття присвячена одному із аспектів методики навчання іноземній мові в початковій школі використанню лінгвістичних ігор як ефективного засобу підвищення комунікативної компетенції учнів. Мета статті розглянути можливості використання ігрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі. Актуальність теми статті зумовлена потребою у пошуках таких методів і прийомів в організації уроків англійської мови, які б якнайкраще сприяли засвоєнню молодшими школярами навчального матеріалу, розвивали мовленнєві вміння і навички, формували творчу комунікабельну особистість. Аналізуючи методики навчання іноземним мовам у початковій школі і виходячи з досвіду викладання англійської мови молодшим школярам, з’ясували, що чи не найкращими для сприйняття учнями є саме ігрові технології навчання. Через ігри діти самовиражаються, пізнають світ, вибудовують моделі міжособистісних стосунків та контактів з навколишнім світом. Ігри у легкій, невимушеній формі допомагають учням подолати труднощі, з якими вони стикаються, вивчаючи іноземну мову. У статті проаналізовано і узагальнено поняття «лінгвістична гра» як різновид дидактичної гри, розглянуто класифікацію цього методу навчання, обґрунтовано необхідність застосування мовних ігор у навчальному процесі, описано функції і форми лінгвістичних навчальних ігор. Подано також огляд деяких лінгвістичних ігор, які ми успішно використовували у процесі навчання англійській мові й переконалися у їх ефективності як для удосконалення мовлення школярів, так і для створення сприятливої дружньої атмосфери в учнівському колективі. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | лінгвістична гра | uk_UA |
dc.subject | дидактична гра | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.title | Використання лінгвістичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі | uk_UA |
dc.title.alternative | USE OF LINGUISTIC GAMES IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN PRIMARY SCHOOL | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-97-100.pdf | 219.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.