Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23278
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаконечна, Лариса Богданівна-
dc.contributor.authorТріфоненко, Тетяна-
dc.date.accessioned2025-08-20T08:54:22Z-
dc.date.available2025-08-20T08:54:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНаконечна Л. Б. Використання лінгвістичних ігор на уроках англійської мови у початковій школі / Л. Б. Наконечна, Т. Тріфоненко // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 97-100.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.97-100-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23278-
dc.description.abstractСеред багатьох актуальних проблем сучасної початкової школи однією із найбільш важливих є проблема формування й удосконалення комунікативних навичок здобувачів освіти, а також підтримування інтересу школярів до навчання, і до вивчення іноземної мови зокрема. Ця стаття присвячена одному із аспектів методики навчання іноземній мові в початковій школі використанню лінгвістичних ігор як ефективного засобу підвищення комунікативної компетенції учнів. Мета статті розглянути можливості використання ігрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі. Актуальність теми статті зумовлена потребою у пошуках таких методів і прийомів в організації уроків англійської мови, які б якнайкраще сприяли засвоєнню молодшими школярами навчального матеріалу, розвивали мовленнєві вміння і навички, формували творчу комунікабельну особистість. Аналізуючи методики навчання іноземним мовам у початковій школі і виходячи з досвіду викладання англійської мови молодшим школярам, з’ясували, що чи не найкращими для сприйняття учнями є саме ігрові технології навчання. Через ігри діти самовиражаються, пізнають світ, вибудовують моделі міжособистісних стосунків та контактів з навколишнім світом. Ігри у легкій, невимушеній формі допомагають учням подолати труднощі, з якими вони стикаються, вивчаючи іноземну мову. У статті проаналізовано і узагальнено поняття «лінгвістична гра» як різновид дидактичної гри, розглянуто класифікацію цього методу навчання, обґрунтовано необхідність застосування мовних ігор у навчальному процесі, описано функції і форми лінгвістичних навчальних ігор. Подано також огляд деяких лінгвістичних ігор, які ми успішно використовували у процесі навчання англійській мові й переконалися у їх ефективності як для удосконалення мовлення школярів, так і для створення сприятливої дружньої атмосфери в учнівському колективі.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectлінгвістична граuk_UA
dc.subjectдидактична граuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleВикористання лінгвістичних ігор на уроках англійської мови у початковій школіuk_UA
dc.title.alternativeUSE OF LINGUISTIC GAMES IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN PRIMARY SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_girska-shkola-001-134-97-100.pdf219.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.