Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23274
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котик, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-20T07:18:25Z | - |
dc.date.available | 2025-08-20T07:18:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Котик Т. М. Підготовка майбутніх учителів до інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес гірських шкіл Прикарпаття / Т. М. Котик // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 78-80. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.78-80 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23274 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі підготовка майбутніх учителів вимагає не лише педагогічних знань, але й технічних навичок для інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес, особливо у віддалених гірських школах. У статті висвітлено результати аналізу наукової літератури щодо технічних навичок, необхідних учителям для ефективного використання мультимедіа у навчанні. Було визначено, що успішна інтеграція мультимедійних засобів потребує від учителя вміння використовувати презентаційні програми (PowerPoint, Google Slides), редагувати та інтегрувати відео та аудіо файли, застосовувати онлайн-платформи (Moodle, Google Classroom) та працювати з відеоконференціями (Zoom, Microsoft Teams). Успішна підготовка учнів також залежить від вміння вчителя створювати інтерактивні завдання, використовуючи елементи ігрофікації, і проводити аналіз результатів через платформи тестування. Авторка також акцентують увагу на тому, що для віддаленого навчання особливе значення має здатність вчителя забезпечити активну онлайн-взаємодію з учнями та батьками, керуючи відеоконференціями, інтегруючи мультимедіа у навчальні матеріали та забезпечуючи високий рівень залучення учнів до освітнього процесу. Це вимагає глибоких знань з редагування мультимедійного контенту (відео, аудіо), використання симуляцій та інтерактивних програм, а також дотримання правил авторського права. Таким чином, програма підготовки майбутніх учителів повинна включати формування необхідних навичок для роботи з мультимедіа, що значно покращить якість освітнього процесу у гірських школах Прикарпаття та сприятиме розвитку комунікативних навичок учнів. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителів | uk_UA |
dc.subject | мультимедійні технології | uk_UA |
dc.subject | гірська школа | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів до інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес гірських шкіл Прикарпаття | uk_UA |
dc.title.alternative | PREPARATION OF FUTURE TEACHERS FOR THE INTEGRATION OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MOUNTAIN SCHOOLS OF Carpathians | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 30 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-78-80.pdf | 207.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.