Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКотик, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-08-20T07:18:25Z-
dc.date.available2025-08-20T07:18:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКотик Т. М. Підготовка майбутніх учителів до інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес гірських шкіл Прикарпаття / Т. М. Котик // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 78-80.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.78-80-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23274-
dc.description.abstractУ сучасному світі підготовка майбутніх учителів вимагає не лише педагогічних знань, але й технічних навичок для інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес, особливо у віддалених гірських школах. У статті висвітлено результати аналізу наукової літератури щодо технічних навичок, необхідних учителям для ефективного використання мультимедіа у навчанні. Було визначено, що успішна інтеграція мультимедійних засобів потребує від учителя вміння використовувати презентаційні програми (PowerPoint, Google Slides), редагувати та інтегрувати відео та аудіо файли, застосовувати онлайн-платформи (Moodle, Google Classroom) та працювати з відеоконференціями (Zoom, Microsoft Teams). Успішна підготовка учнів також залежить від вміння вчителя створювати інтерактивні завдання, використовуючи елементи ігрофікації, і проводити аналіз результатів через платформи тестування. Авторка також акцентують увагу на тому, що для віддаленого навчання особливе значення має здатність вчителя забезпечити активну онлайн-взаємодію з учнями та батьками, керуючи відеоконференціями, інтегруючи мультимедіа у навчальні матеріали та забезпечуючи високий рівень залучення учнів до освітнього процесу. Це вимагає глибоких знань з редагування мультимедійного контенту (відео, аудіо), використання симуляцій та інтерактивних програм, а також дотримання правил авторського права. Таким чином, програма підготовки майбутніх учителів повинна включати формування необхідних навичок для роботи з мультимедіа, що значно покращить якість освітнього процесу у гірських школах Прикарпаття та сприятиме розвитку комунікативних навичок учнів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.subjectмультимедійні технологіїuk_UA
dc.subjectгірська школаuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх учителів до інтеграції мультимедійних технологій в освітній процес гірських шкіл Прикарпаттяuk_UA
dc.title.alternativePREPARATION OF FUTURE TEACHERS FOR THE INTEGRATION OF MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MOUNTAIN SCHOOLS OF Carpathiansuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_girska-shkola-001-134-78-80.pdf207.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.