Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоян, Ігор Миколайович-
dc.date.accessioned2020-03-26T10:55:22Z-
dc.date.available2020-03-26T10:55:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФілософсько-педагогічний проект Пауля Наторпа / Філософія і політологія в контексті сучасної культури / Науковий журнал Дніпропетровського національного університету. 2011. Випуск 2. С.129-139uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2319-
dc.description.abstractАналізуються ідеї відомого представника Марбурзької школи неокантіанства П. Наторпа щодо філософського обгрунтування педагогіки, а також його програма соціальної педагогіки, спрямована на формування розвиненого громадянського суспільства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національний університет імені Олеся Гончараuk_UA
dc.subjectфілософія педагогіки, соціальна педагогіка, децентралізація, неокантіанство, П.Наторп.uk_UA
dc.titleФілософсько-педагогічний проект Пауля Наторпаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
614-##default.genres.article##-1222-1-10-20150311.pdfОсновна стаття2.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.