Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, Ірина Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-06-09T11:47:48Z-
dc.date.available2025-06-09T11:47:48Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГуменюк І. М. Ші-згенерований контент як інструмент удосконалення лінгвістичної компетентності здобувачів освіти / І. М. Гуменюк // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 73-77.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.73-77-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23139-
dc.description.abstractУ статті досліджено перспективи використання штучного інтелекту (ШІ), зокрема чат-ботів на основі технології GPT, для навчання мовних дисциплін. Авторка аналізує вплив таких інструментів на лінгвістичну компетентність студентів, а також розглядає проблеми та переваги їх застосування в освітньому процесі. Мета й завдання дослідження зумовили використання комплексу теоретичних, емпіричних і візуально-графічних методів. Для встановлення ступеня розкриття проблеми використання штучного інтелекту під час вивчення мовних освітніх компонентів використано методи аналізу наукових джерел, синтезу, узагальнення, абстрагування, зіставлення. Для визначення лінгвістичних, структурних і семантичних маркерів ШІ-згенерованого тексту застосовано описовий метод, методи спостереження, аналізу студентських робіт. Для з’ясування позиції здобувачів освіти щодо піднятої проблеми використано методи анкетування та математичної обробки результатів. Для наочного відображення результатів опитування застосовано візуальні методи (побудова діаграми). У контексті виконання завдань дослідження проаналізовано сучасні наукові праці у галузі освіти щодо розкриття проблеми використання інструментів ШІ в межах освітніх компонентів «Сучасна українська мова з практикумом» і «Українська мова за професійним спрямуванням». З’ясовано, що ґрунтовні дослідження в цьому напрямі досі не зреалізовані. Авторка наголошує на необхідності змін у методиці викладання для ефективного використання технологій ШІ. Важливими кроками є впровадження завдань, що допомагають студентам виявляти помилки у текстах, згенерованих штучним інтелектом. З цією метою у статті сформовано перелік лінгвістичних, структурних і семантичних маркерів ШІ-згенерованого тексту. Окремо розглянуто ризики, пов'язані з використанням ШІ, зокрема проблеми академічної доброчесності та можливе зниження самостійності студентів.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectлінгвістична компетентністьuk_UA
dc.subjectШІ-згенерований контентuk_UA
dc.subjectметодика навчанняuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.titleШі-згенерований контент як інструмент удосконалення лінгвістичної компетентності здобувачів освітиuk_UA
dc.title.alternativeAI-GENERATED CONTENT AS A TOOL FOR IMPROVING THE LINGUISTIC COMPETENCE OF STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_girska-shkola-001-134-73-77.pdf266.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.