Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСнітовська, Ольга Йосипівна-
dc.date.accessioned2025-06-05T08:31:57Z-
dc.date.available2025-06-05T08:31:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСнітовська О. Й. Розвиток дистанційного навчання у вищій освіті за кордоном в історіографії української педагогічної науки / О. Й. Снітовська // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 31-35.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/msuc.2024.30.31-35-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23103-
dc.description.abstractПроблема розвитку дистанційного навчання у вищій освіті в Україні стала актуальною на межі 1990-х і 2000- х років. Під час його реалізації активно вивчався закордонний досвід у цій сфері. Таким чином, історіографія української педагогічної науки накопичила значний масив різноманітних досліджень, які потребують систематизації та всебічного аналізу. Метою статті є аналіз історіографії української педагогічної науки щодо розвитку дистанційного навчання в системі вищої освіти за кордоном з метою виявлення здобутків, вузьких місць та перспектив подальших досліджень цієї проблеми. Визначено, що в динаміці досліджуваного історіографічного процесу виокремлюють три основні етапи: 1) пострадянський (1991 – 2000/2001 рр.); 2) проєвропейський (2002 – 2009/2010); 3) «глобалістський» (з 2011 – 2012 рр.). Науковий аналіз репрезентативних і спеціальних тематичних бібліографічних покажчиків уможливив визначити динаміку розвитку досліджень зарубіжного досвіду організації дистанційної вищої освіти, їх тематичну перспективу та погляди науковців на роль цієї проблеми в структурі вищої освіти, науково-педагогічних знань. Окрім наукових статей, які становили переважну більшість (85–90%) цього масиву історіографічних джерел, у ньому щорічно з’являлося від двох до п’яти-семи підручників і приблизно стільки ж матеріалів наукових конференцій. Здійснено змістовний аналіз репрезентативних монографій і тез, що відображає основні тенденції та характер розвитку історіографії української педагогічної науки щодо організації дистанційного навчання в системі вищої освіти за кордоном. Висновки свідчать, що з появою в 1996/97 рр. перших досліджень з проблеми, що розглядається, їх зростання протягом другого і третього історіографічних періодів фактично не зменшилося, але змінилися їхні тематичні ракурси. Незважаючи на вузькокраєзнавчу спрямованість таких досліджень.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectзарубіжні країниuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.titleРозвиток дистанційного навчання у вищій освіті за кордоном в історіографії української педагогічної наукиuk_UA
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF DISTANCE LEARNING IN HIGHER EDUCATION ABROAD IN THE HISTORIOGRAPHY OF UKRAINIAN PEDAGOGICAL SCIENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30_girska-shkola-001-134-31-35.pdf214.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.