Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/23098
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кондур, Оксана Созонтівна | - |
dc.contributor.author | Цюняк, Оксана Петрівна | - |
dc.contributor.author | Вербещук, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-04T11:39:11Z | - |
dc.date.available | 2025-06-04T11:39:11Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Кондур О. С. Інтеграція та цифровізація як сучасні освітні тренди / О. С.Кондур, О. П. Цюняк, С. В. Вербещук // Гірська школа Українських Карпат. - Івано-Франківськ. - 2024. - № 30. - С. 11-15. | uk_UA |
dc.identifier.other | 10.15330/msuc.2024.30.11-15 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23098 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто актуальність інтеграційного підходу та цифровізації в освіті, зокрема їх значення для початкової школи. Підкреслено, що інтеграція сприяє формуванню міжпредметних зв’язків, розвитку критичного мислення, креативності та цілісного розуміння світу. Використання інтеграційного підходу дозволяє побудувати цілісне розуміння матеріалу, підвищуючи мотивацію дітей до навчання. Висвітлено роль цифровізації у впровадженні інтеграційного підходу, яка надає нові можливості для навчання учнів та вдосконалення освітнього процесу. Цифрові інструменти сприяють створенню адаптивного навчання, що враховує індивідуальні особливості учнів. Описано сучасні цифрові інструменти, які ефективно підтримують міжпредметне навчання. Наведено приклади їх використання для створення інтегрованих уроків і проєктів. Зроблено акцент на необхідності підготовки майбутніх педагогів до впровадження інтеграційного навчання з використанням цифрових технологій, що включає педагогічну практику та розвиток професійних цифрових компетентностей. Підготовлений учитель здатен впроваджувати ці елементи в навчальний процес, забезпечуючи його відповідність сучасним вимогам. Учитель, який володіє цифровими технологіями та методиками інтеграції, допомагає учням не лише засвоювати знання, а й розвивати критичне мислення, креативність, комунікативні навички та цифрову грамотність. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | інформатизація освіти | uk_UA |
dc.subject | цифрові інструменти | uk_UA |
dc.subject | цифрове покоління | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.title | Інтеграція та цифровізація як сучасні освітні тренди | uk_UA |
dc.title.alternative | INTEGRATION AND DIGITALIZATION AS MODERN EDUCATIONAL TRENDS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 30 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
30_girska-shkola-001-134-11-15.pdf | 215.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.