Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23096
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайданський, Іван-
dc.date.accessioned2025-06-04T07:17:21Z-
dc.date.available2025-06-04T07:17:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМайданський І. Теоретичні засади конструювання іміджу політичного лідера: аналіз психологічних, соціокультурних та комунікаційних чинників // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Політологія. - Івано-Франківськ. - 2025. – №. 20. – С.98-106uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23096-
dc.description.abstractЗначна частина дослідження акцентує на когнітивно-афективних механізмах, що забезпечують перцептивну інтеграцію політичного іміджу в масову свідомість. Використання психоаналітичних і когнітивних моделей дає змогу розкрити латентні психоемоційні процеси, які сприяють адаптації символічного образу до соціальних очікувань. У статті також детально розглянуто роль харизматичного капіталу як ключового елементу у формуванні публічної ідентичності лідера. Соціокультурний вимір розкрито через аналіз впливу національних ідеологем, культурної пам’яті та локальних міфопоетичних структур, які задають параметри сприйняття лідерського образу. Автор демонструє, як трансформаційні процеси сучасної епохи, як-от глокалізація та культурна фрагментація, впливають на модифікацію символічних форм, що забезпечують соціальну релевантність іміджу.У комунікаційному аспекті стаття зосереджена на стратегічному використанні медійних форматів і дискурсивних практик, що дають змогу досягти гармонізації символічного контенту із семантичними запитами аудиторії. Особливий акцент зроблено на феномені символічної полісемії та його значенні у створенні мультикодових повідомлень, які зберігають цілісність у сприйнятті масової свідомості.Аналіз наукового доробку демонструє складність і полівекторність підходів до вивчення феномену політичного іміджу. У статті систематизовано ключові концептуальні положення, що випливають із західної та вітчизняної традиції імагологічних досліджень, з особливим акцентом на їх евристичну інтеграцію.Результати дослідження окреслюють теоретичну модель, яка не лише враховує комплексність детермінант іміджевого конструювання, а й пропонує інструментарій для аналізу їх впливу на політичну динаміку. Представлені висновки сприяють розширенню наукових уявлень про механізми формування публічної легітимності та соціальної адаптивності політичного лідера в контексті сучасного глобалізованого світу.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectімідж політичного лідераuk_UA
dc.subjectкогнітивно-афективні механізмиuk_UA
dc.subjectсоціокультурні детермінантиuk_UA
dc.subjectмедійні стратегіїuk_UA
dc.subjectполітична комунікаціяuk_UA
dc.subjectмасова свідомістьuk_UA
dc.subjectсимволічна полісеміяuk_UA
dc.titleТеоретичні засади конструювання іміджу політичного лідера: аналіз психологічних, соціокультурних та комунікаційних чинниківuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical foundations of constructing the image of a political leader: analysis of psychological, sociocultural and communication factorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf335.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.