Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/23047
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицак, Наталія Русланівна-
dc.contributor.authorПалихата, Елеонора Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-05-27T12:04:45Z-
dc.date.available2025-05-27T12:04:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГрицак Н. Р., Палихата Е. Я. Шкільний підручник з української літератури як інструмент формування медіаграмотності сучасних учнів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.49-54uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23047-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення шкільного підручника української літератури як одного з ключових засобів формування медіаграмотності сучасних учнів. Проаналізовано поняття "медіаосвіта","медіаграмотність" у сучасних науково-педагогічних працях. Дослідницька увага зосереджена на трьох шкільних підручниках української літератури, що написані за Модельною навчальною програмою "Українська література. 5–6NATALIIA HRYTSAK, Doctor of Pedagogical Sciences, Candidate ofPhilological Science, Professor, Professor, Head of the Department of Theory and Methods of the Ukrainian and World Literature, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, UkraineELEONORA PALYKHATA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor,Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, UkraineA SCHOOL TEXTBOOK ON UKRAINIAN LITERATURE AS A TOOL FORFORMING MEDIA LITERACY OF MODERN STUDENTSкласи" для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П.,Січкар С. І, Шило С.Б.). Описано структуру, інформаційне наповнення, охарактеризовано рубрики та завдання, що запропоновані авторськими колективами задля ефективного формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури. Наголошено, що такі рубрики підручників, як "Мальований скрайбінг", "Інсценізація казки","Словесний фоторобот" (О. Авраменко), "Пригадую вивчене", "Я знаю, що...", "Працюю над текстом","Виконую складне завдання", "Працюю над проєктом", "Мистецька скринька" (В. Архипова, С. Січкар,С. Шило), "Диференційовані зав-дання", "Мистецька хвилинка" (В.Заболотний, О. Заболотний, О. Слоньовська, І. Ярмульська) спрямовані на розвиток критичного мислення учнів, формування вмінь опрацьовувати різноманітні медіатексти, аналізувати і зіставляти інформацію, факти та явища.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмедіаосвітаuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectшкільний підручникuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectчитачuk_UA
dc.subjectурок української літературиuk_UA
dc.titleШкільний підручник з української літератури як інструмент формування медіаграмотності сучасних учнівuk_UA
dc.title.alternativeA SCHOOL TEXTBOOK ON UKRAINIAN LITERATURE AS A TOOL FORFORMING MEDIA LITERACY OF MODERN STUDENTSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Т. 59, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грицак.pdf504.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.