Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23047
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Грицак, Наталія Русланівна | - |
dc.contributor.author | Палихата, Елеонора Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T12:04:45Z | - |
dc.date.available | 2025-05-27T12:04:45Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Грицак Н. Р., Палихата Е. Я. Шкільний підручник з української літератури як інструмент формування медіаграмотності сучасних учнів // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.49-54 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23047 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення шкільного підручника української літератури як одного з ключових засобів формування медіаграмотності сучасних учнів. Проаналізовано поняття "медіаосвіта","медіаграмотність" у сучасних науково-педагогічних працях. Дослідницька увага зосереджена на трьох шкільних підручниках української літератури, що написані за Модельною навчальною програмою "Українська література. 5–6NATALIIA HRYTSAK, Doctor of Pedagogical Sciences, Candidate ofPhilological Science, Professor, Professor, Head of the Department of Theory and Methods of the Ukrainian and World Literature, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, UkraineELEONORA PALYKHATA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor,Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, UkraineA SCHOOL TEXTBOOK ON UKRAINIAN LITERATURE AS A TOOL FORFORMING MEDIA LITERACY OF MODERN STUDENTSкласи" для закладів загальної середньої освіти (автори: Архипова В. П.,Січкар С. І, Шило С.Б.). Описано структуру, інформаційне наповнення, охарактеризовано рубрики та завдання, що запропоновані авторськими колективами задля ефективного формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури. Наголошено, що такі рубрики підручників, як "Мальований скрайбінг", "Інсценізація казки","Словесний фоторобот" (О. Авраменко), "Пригадую вивчене", "Я знаю, що...", "Працюю над текстом","Виконую складне завдання", "Працюю над проєктом", "Мистецька скринька" (В. Архипова, С. Січкар,С. Шило), "Диференційовані зав-дання", "Мистецька хвилинка" (В.Заболотний, О. Заболотний, О. Слоньовська, І. Ярмульська) спрямовані на розвиток критичного мислення учнів, формування вмінь опрацьовувати різноманітні медіатексти, аналізувати і зіставляти інформацію, факти та явища. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | медіаосвіта | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | шкільний підручник | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | читач | uk_UA |
dc.subject | урок української літератури | uk_UA |
dc.title | Шкільний підручник з української літератури як інструмент формування медіаграмотності сучасних учнів | uk_UA |
dc.title.alternative | A SCHOOL TEXTBOOK ON UKRAINIAN LITERATURE AS A TOOL FORFORMING MEDIA LITERACY OF MODERN STUDENTS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Грицак.pdf | 504.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.