Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23045
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ягнич, Мар’яна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-27T09:37:14Z | - |
dc.date.available | 2025-05-27T09:37:14Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Ягнич М. Психолого-педагогічні умови використання інтермедіального аналізу на уроках української літератури // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.38-43 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23045 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито психолого-педагогічні умови використання інтермедіального аналізу на уроках української літератури. Описано та проаналізовано наукові праці зарубіжних та українських дослідників з питань сенсорного, чуттєвого, художнього сприймання учнями різних видів мистецтва, міжмистецької взаємодії на уроках української літератури, ефективності за-стосування інтермедіального аналізу для вивчення художніх творів.Розглянуто характерні особливості феномену поняття "синестезія" як полімистецького явища, що проявляється в художніх творах, як тенденція синтезу та взаємозв'язку різних видів мистецтва. Доведено,що розвиток емоційного інтелекту та художнього сприймання засобами інтермедіального аналізу на уроках української літератури допомагає учням краще зрозуміти художні образи, переживання ліричного героя, сприяє розвитку емпатії, формує розуміння моральних цінностей і міжособистісних стосунків через літературні тексти. Продемонстровано доцільність застосування інтермедіального аналізу на уроках української літератури. Акцентовано увагу на тому, що інтермедіальний аналіз спонукатиме молоде покоління до критичного мислення та креативності, оскільки вони навчатимуться порівнювати та інтегрувати інформацію з різних мистецьких форм. Зазначено, що такий аналіз допоможе учням краще розуміти власні емоції та переживання, що виникають під час взаємодії з художніми творами та іншими видами мистецтва. Показано, що інтермедіальний аналіз сприятиме поглибленому розумінню літературних творів через їх взаємозв'язки з іншими медіа, стимулюватиме розвиток критичного мислення, творчих здібностей та аналітичних навичок учнів. Зазначено,що використання інтермедіального аналізу на уроках української літератури не лише покращить якість навчального процесу, але й зробить його більш продуктивним, учні зможуть краще розуміти взаємодію між різними видами мистецтва осмислюючи літературні твори та формуючи власне естетичне сприйняття,що є важливими складовими все-бічного розвитку особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | урок української літератури | uk_UA |
dc.subject | інтермедіальність | uk_UA |
dc.subject | інтермедіальний аналіз | uk_UA |
dc.subject | вивчення художнього твору | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | міжмистецькі зв'язки | uk_UA |
dc.subject | синестезія | uk_UA |
dc.subject | художнє сприймання | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні умови використання інтермедіального аналізу на уроках української літератури | uk_UA |
dc.title.alternative | PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONSFOR THE USE OF INTERMEDIAL ANALYSISIN UKRAINIAN LITERATURE LESSONS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ягнич.pdf | 248.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.