Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГудз, Марія Степанівна-
dc.date.accessioned2025-05-26T08:20:06Z-
dc.date.available2025-05-26T08:20:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГудз М. С. Від медіаграмотності до медіакомпетентності учнів на уроках української літератури // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.4-7uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/23037-
dc.description.abstractУ статті розглянуто формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 5 класах як снову для медіакомпетентності. Акцентовано увагу на низці досліджень впровадження медіаосвіти загалом та у мовно-літературній галузі зокрема. Услід за науковцями (О. Глазовою, Н.Гоголь, Н. Грицак, Н. Лапушкіною,О. Пометун, О. Слижук, О. Шуневич)розкрито значення поняття "медіаграмотність на уроках української літератури". Обґрунтовано потребу діагностики для виявлення медіанавичоку школярів перед початком освітнього процесу. Описано результати анкетування у 5 класах Тернопільського ліцею No 21 для виявлення первинного набору умінь та навичок. Проаналізовано анкету, її структуру, типи запитань (організаційно-ціннісні,емоційні, діяльнісно-творчі), варіанти відповідей. Наголошено на потребі створення методики формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури. Доведено, що результати дослідження є основою для створення методичної моделі розвитку медіаграмотності у закладах середньої освіти, а уроки української літератури мають великий потенціал у впровадженні медіаосвіти та формуванні медіакомпентної особистості.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.subjectмедіаграмотністьuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectметодика формування медіаграмотностіuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectтворчі завданняuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectчитачuk_UA
dc.titleВід медіаграмотності до медіакомпетентності учнів на уроках української літературиuk_UA
dc.title.alternativeFROM MEDIA LITERACY TO MEDIA COMPETENCE OF STUDENTSIN UKRAINIAN LITERATURE LESSONSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 59, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гудз.pdf490.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.