Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23037
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гудз, Марія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-26T08:20:06Z | - |
dc.date.available | 2025-05-26T08:20:06Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Гудз М. С. Від медіаграмотності до медіакомпетентності учнів на уроках української літератури // Освітні обрії. - Івано-Франківськ. - 2024. – Т. 59.- №. 2. – С.4-7 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/23037 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури у 5 класах як снову для медіакомпетентності. Акцентовано увагу на низці досліджень впровадження медіаосвіти загалом та у мовно-літературній галузі зокрема. Услід за науковцями (О. Глазовою, Н.Гоголь, Н. Грицак, Н. Лапушкіною,О. Пометун, О. Слижук, О. Шуневич)розкрито значення поняття "медіаграмотність на уроках української літератури". Обґрунтовано потребу діагностики для виявлення медіанавичоку школярів перед початком освітнього процесу. Описано результати анкетування у 5 класах Тернопільського ліцею No 21 для виявлення первинного набору умінь та навичок. Проаналізовано анкету, її структуру, типи запитань (організаційно-ціннісні,емоційні, діяльнісно-творчі), варіанти відповідей. Наголошено на потребі створення методики формування медіаграмотності учнів на уроках української літератури. Доведено, що результати дослідження є основою для створення методичної моделі розвитку медіаграмотності у закладах середньої освіти, а уроки української літератури мають великий потенціал у впровадженні медіаосвіти та формуванні медіакомпентної особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | медіакомпетентність | uk_UA |
dc.subject | медіаграмотність | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | методика формування медіаграмотності | uk_UA |
dc.subject | методи | uk_UA |
dc.subject | творчі завдання | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | читач | uk_UA |
dc.title | Від медіаграмотності до медіакомпетентності учнів на уроках української літератури | uk_UA |
dc.title.alternative | FROM MEDIA LITERACY TO MEDIA COMPETENCE OF STUDENTSIN UKRAINIAN LITERATURE LESSONS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Т. 59, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гудз.pdf | 490.34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.