Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/23036
Назва: | Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції студентів юридичних спеціальностей в умовах воєнного часу: виклики сьогодення |
Інші назви: | Language, speech and communication competences of law students in wartime conditions: today’s challenges |
Автори: | Подолянчук, Ольга |
Ключові слова: | мовна компетенція мовленнєва компетенція та комунікативна компетенція професійна культура фахівця воєнний час |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
Бібліографічний опис: | Подолянчук О. Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції студентів юридичних спеціальностей в умовах воєнного часу: виклики сьогодення // Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства України. - Івано-Франківськ. - 2024. - Вип. 65. – С.4.37-4.42 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто мовну, мовленнєву та комунікативну компетенції як один зі складників професійної культури майбутнього фахівця. Сьогодні, в умовах воєнного стану, без знання норм сучасної української літературної мови, без оволодіння стратегіями і тактиками мовної поведінки, без вмінь, пов’язаних з мовленнєвою діяльністю, без спілкування відповідно до ситуації і стильової диференціації тощо неможливо говорити про наявність відповідних компетенцій студента як майбутнього висококваліфікованого фахівця, адже умови, в яких перебувають студенти, створюють певні виклики та перепони до набуття відповідних професійних навичок, а відтак – розвитку мовної, мовленнєвої та комунікативної компетенцій. Визначено найбільші виклики сьогодення в умовах воєнного стану та запропоновано шляхи їх подолання: створення безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу; забезпечення безперервності та рівного доступу до навчання, враховуючи ситуацію на кожній території окремо; відновлення пошкоджених закладів освіти; забезпечення дотримання прав студентів на освіту за українськими навчальними програмами та підручниками, а також прав викладачів на працю; інтернаціоналізація освіти і науки України, їх інтеграції в європейський освітні простір; сприяння і підтримка формування міжнародної коаліції для розвитку української освіти і науки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/23036 |
Розташовується у зібраннях: | № 65 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024.65.4.podolianchuk.pdf | 306.25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.