Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/23036
Назва: Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції студентів юридичних спеціальностей в умовах воєнного часу: виклики сьогодення
Інші назви: Language, speech and communication competences of law students in wartime conditions: today’s challenges
Автори: Подолянчук, Ольга
Ключові слова: мовна компетенція
мовленнєва компетенція та комунікативна компетенція
професійна культура фахівця
воєнний час
Дата публікації: 2024
Видавництво: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Бібліографічний опис: Подолянчук О. Мовна, мовленнєва та комунікативна компетенції студентів юридичних спеціальностей в умовах воєнного часу: виклики сьогодення // Актуальні проблеми вдосконалення чинного законодавства України. - Івано-Франківськ. - 2024. - Вип. 65. – С.4.37-4.42
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто мовну, мовленнєву та комунікативну компетенції як один зі складників професійної культури майбутнього фахівця. Сьогодні, в умовах воєнного стану, без знання норм сучасної української літературної мови, без оволодіння стратегіями і тактиками мовної поведінки, без вмінь, пов’язаних з мовленнєвою діяльністю, без спілкування відповідно до ситуації і стильової диференціації тощо неможливо говорити про наявність відповідних компетенцій студента як майбутнього висококваліфікованого фахівця, адже умови, в яких перебувають студенти, створюють певні виклики та перепони до набуття відповідних професійних навичок, а відтак – розвитку мовної, мовленнєвої та комунікативної компетенцій. Визначено найбільші виклики сьогодення в умовах воєнного стану та запропоновано шляхи їх подолання: створення безпечних умов для всіх учасників освітнього процесу; забезпечення безперервності та рівного доступу до навчання, враховуючи ситуацію на кожній території окремо; відновлення пошкоджених закладів освіти; забезпечення дотримання прав студентів на освіту за українськими навчальними програмами та підручниками, а також прав викладачів на працю; інтернаціоналізація освіти і науки України, їх інтеграції в європейський освітні простір; сприяння і підтримка формування міжнародної коаліції для розвитку української освіти і науки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/23036
Розташовується у зібраннях:№ 65

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024.65.4.podolianchuk.pdf306.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.