Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/22747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурдига, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2025-04-23T14:00:36Z-
dc.date.available2025-04-23T14:00:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФурдига В.В. Використання усної історії в шкільній практиці. Івано-Франківськ, 2023. 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/22747-
dc.description.abstractУ роботі досліджено можливості використання усної історії як інноваційного методу вивчення історії в шкільній практиці, зокрема на уроках історії України у 10 класі. Висвітлено теоретичні аспекти усної історії, визначено її переваги та недоліки у навчальному процесі. Розроблено методичний комплекс для інтеграції усно-історичних матеріалів у шкільні уроки, що сприяє емоційному залученню учнів, розвитку їх критичного мислення, підвищенню інтересу до історії та кращому засвоєнню навчального матеріалу. Дослідження базується на прикладі подій радянської України та становища західноукраїнських земель у міжвоєнний період. Представлено рекомендації щодо адаптації усних джерел для польових досліджень учнями та участі у наукових конкурсах.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectусна історіяuk_UA
dc.subjectшкільна практикаuk_UA
dc.subjectісторія Україниuk_UA
dc.subjectметодика викладанняuk_UA
dc.subjectусні джерелаuk_UA
dc.subjectісторичні інтерв'юuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпольові дослідженняuk_UA
dc.subjectаудіо- та відеоматеріалиuk_UA
dc.titleВикористання усної історії в шкільній практиціuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурдига_Єгрешій.pdf1.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.