Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/22536| Назва: | Естетично-психічна регуляція навчально-пізнавальної діяльності хореографа-виконавця та хореографа-педагога |
| Автори: | Стасько, Богдан Васильович |
| Ключові слова: | емоційний стан регуляція виразність напруження здібності екзерсис танець музика національна культура |
| Дата публікації: | 2007 |
| Видавництво: | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника |
| Бібліографічний опис: | Стасько Б. Естетично-психічна регуляція навчально-пізнавальної діяльності хореографа-виконавця та хореографа-педагога // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2007. – Вип. 10-11. – С.177-182 |
| Короткий огляд (реферат): | Наукове дослідження спрямоване на пошук шляхів розв’язання проблеми індивідуально-диференційованого підходу до навчання студентів-хореографів. Розглянуто методи естетично-психологічної регуляції навчально-пізнавальної діяльності майбутніх хореографів-виконавців. З'ясовано роль навчально-художнього матеріалу у процесі формування професійних навичок хореографів-педагогів та місце музичного матеріалу в цьому процесі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/22536 |
| Розташовується у зібраннях: | № 10-11 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Богдан Стасько С.177-182.pdf | 348.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.