Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/22486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлизнюк, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorКачак, Тетяна Богданівна-
dc.contributor.authorБлизнюк, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorКатажина Назарук, Станіслава-
dc.date.accessioned2025-04-03T12:17:36Z-
dc.date.available2025-04-03T12:17:36Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБлизнюк О. В. Якісна освіта в цифрову епоху: адаптація до потреб учнів початкової школи ХХІ століття / О. В. Близнюк, Т. Б. Качак, Т. О. Близнюк, С. Катажина Назарук // Журнал Прикарпатського університету імені Василя Стефаника. - 2025. - Т. 12. - № 1. - С. 58-68.uk_UA
dc.identifier.other10.15330/jpnu.12.1.58-68-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/22486-
dc.description.abstractУ статті висвітлено ключові аспекти проблеми організації якісної освіти та адаптації навчального матеріалу до потреб учнів початкової школи ХХІ століття. Стрімкий розвиток цифрових технологій суттєво трансформував сучасний освітній процес, відкриваючи нові можливості та створюючи водночас виклики для здобувачів початкової освіти. Концепцію якісної освіти в цифрову епоху досліджено з акцентом на необхідності адаптації методів навчання та педагогічних підходів до потреб цифрового покоління. Особлива увага приділена аналізу унікальних характеристик сучасних учнів, зокрема їхній залежності від технологій, схильності до інтерактивного та персоналізованого навчання, здатності одночасно опрацьовувати інформацію з кількох джерел. У роботі здійснено ґрунтовний огляд наукової літератури щодо використання цифрових інструментів у початковій освіті, що дозволяє виокремити глобальні тенденції, інноваційні практики та переваги технологій у підвищенні залученості учнів і покращенні їхніх навчальних результатів. Водночас розглядаються ключові виклики цифровізації освіти: цифровий розрив, нерівномірний доступ до технологій, необхідність підготовки вчителів і перегляду навчальних програм для ефективного впровадження цифрових інструментів. У результаті комплексного аналізу визначено ключові стратегії адаптації початкової освіти до цифрової епохи, серед яких: розвиток цифрової грамотності, впровадження гейміфікації та адаптивних навчальних платформ, створення інтерактивних онлайн-середовищ для спільного навчання, забезпечення рівного доступу до цифрових ресурсів. Отримані результати підкреслюють важливість комплексного підходу, який поєднує технології з педагогічними інноваціями, створюючи змістовний, інклюзивний і орієнтований на майбутнє освітній простір для учнів початкової школи. Подано практичні рекомендації для педагогів і науковців щодо вдосконалення якісної освіти в умовах цифрової трансформації.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectякісна освітаuk_UA
dc.subjectосвітні методикиuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectцифрова грамотністьuk_UA
dc.titleЯкісна освіта в цифрову епоху: адаптація до потреб учнів початкової школи ХХІ століттяuk_UA
dc.title.alternativeQuality Education in the Digital Age: Adapting to 21st Century Primary School Learnersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Т. 12, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
art_4_OLEKSANDR BLYZNYUK, TETIANA KACHAK.pdf582.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.