Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/2236
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T17:12:01Z | - |
dc.date.available | 2020-03-25T17:12:01Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Марчій-Дмитраш Т. М. Етапи формування готовності педагогів до організації навчальної діяльності в початковій школі / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2014. – Випуск LІ. – 172 с. – С. 149–152. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2236 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано необхідність формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності молодших школярів та обґрунтовано основні етапи цього процесу. Проаналізовано наукові дослідження означеної проблематики. Визначено принципи, форми та методи роботи, доцільні на кожному з етапів підготовки студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ПНУ імені В. Стефаника | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | LІ;С. 149–152 | - |
dc.subject | професійна підготовка, готовність, педагог, організація навчальної діяльності, етап, іноземна мова, початкова школа | uk_UA |
dc.title | Етапи формування готовності педагогів до організації навчальної діяльності в початковій школі | uk_UA |
dc.title.alternative | The stages of teachers’ readiness forming to the organization of educational activity in primary school. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Етапи форм. готовності Документ Microsoft Word.pdf | 402.19 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.