Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/2236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчій-Дмитраш, Тамара Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-03-25T17:12:01Z-
dc.date.available2020-03-25T17:12:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМарчій-Дмитраш Т. М. Етапи формування готовності педагогів до організації навчальної діяльності в початковій школі / Т. М. Марчій-Дмитраш // Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ, 2014. – Випуск LІ. – 172 с. – С. 149–152.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2236-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано необхідність формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до організації навчальної діяльності молодших школярів та обґрунтовано основні етапи цього процесу. Проаналізовано наукові дослідження означеної проблематики. Визначено принципи, форми та методи роботи, доцільні на кожному з етапів підготовки студентів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПНУ імені В. Стефаникаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesLІ;С. 149–152-
dc.subjectпрофесійна підготовка, готовність, педагог, організація навчальної діяльності, етап, іноземна мова, початкова школаuk_UA
dc.titleЕтапи формування готовності педагогів до організації навчальної діяльності в початковій школіuk_UA
dc.title.alternativeThe stages of teachers’ readiness forming to the organization of educational activity in primary school.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Етапи форм. готовності Документ Microsoft Word.pdf402.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.