Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/22284Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Новосядла, Ірина Степанівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-03-12T09:22:25Z | - |
| dc.date.available | 2025-03-12T09:22:25Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Новосядла І. Національна ідея як основний чинник формування фортепіанного педагогічного репертуару для дітей у музичному мистецтві українського зарубіжжя II половини XX ст. // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009. – Вип. 15-16. – С.115-124 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/22284 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглядаються фортепіанні твори композиторів української діаспори для дітей, зокрема Р.Савицького, І.Соневицького, М.Кравців-Барабаш, З.Лиська, В.Безкоровайного, Я.Барнича, М.Фоменка, В.Грудина, С.Лукіянович-Туркевич, В.Витвицького, А.Рудницького, Ю.Олійника. Підкреслюється їх виховне значення, а також дидактична цінність з огляду на використання в сучасному педагогічному репертуарі. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | музика для дітей | uk_UA |
| dc.subject | фортепіанний педагогічний репертуар | uk_UA |
| dc.subject | українське зарубіжжя | uk_UA |
| dc.subject | музичне виховання | uk_UA |
| dc.subject | дидактика | uk_UA |
| dc.subject | національна музична мова | uk_UA |
| dc.title | Національна ідея як основний чинник формування фортепіанного педагогічного репертуару для дітей у музичному мистецтві українського зарубіжжя II половини XX ст. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | № 15-16 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ірина Новосядла С.115-124.pdf | 700.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.