Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/22210Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Івахова, Катерина Петрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-03-06T12:46:00Z | - |
| dc.date.available | 2025-03-06T12:46:00Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Івахова К. Мирослав Скорик: до витоків музично-педагогічного феномена // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2009-2010. – Вип. 17-18. – С.247-251 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/22210 | - |
| dc.description.abstract | Автор статті пропонує характеристику педагогічної діяльності відомого українського композитора Мирослава Скорика. Аналіз засад формування музично-педагогічного світогляду композитора дозволив визначити його наступні домінантні риси, принципи, зміст, форми і методи музично-педагогічної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | Мирослав Скорик | uk_UA |
| dc.subject | композиція | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні принципи | uk_UA |
| dc.subject | методи навчання | uk_UA |
| dc.title | Мирослав Скорик: до витоків музично-педагогічного феномена | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 17-18 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Катерина Івахова С.247-251.pdf | 103.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.