Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21832
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАтаманюк, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2025-02-13T07:15:47Z-
dc.date.available2025-02-13T07:15:47Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationАтаманюк С. М. Історія інклюзивної освіти: європейський та український аспекти. Івано-Франківськ, 2022. 85 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21832-
dc.description.abstractУ дипломній роботі розглянуто історичні аспекти становлення та розвитку інклюзивної освіти в європейських країнах та Україні. Досліджено особливості функціонування інклюзивної освітньої системи в Україні, визначено переваги та перспективи її розвитку. Охарактеризовано європейську модель інклюзивної освіти та запропоновано шляхи її адаптації до українського освітнього простору. Узагальнено наукові напрацювання вітчизняних і зарубіжних педагогів щодо інклюзивного навчання. Практичне значення роботи полягає у можливості застосування отриманих результатів у загальноосвітніх закладах для покращення організації інклюзивного навчанняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectінклюзивна освіта, європейська модель, історія освіти, освітня система, соціалізація, педагогічні технології, адаптація, реформиuk_UA
dc.titleІсторія інклюзивної освіти: європейський та український аспектиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФІПМВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Атаманюк_Єгрешій.pdf858.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.