Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/21558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавків, Уляна Степанівна-
dc.contributor.authorРоманюк, Тарас Михайлович-
dc.contributor.authorМалишівський, Тарас Володимирович-
dc.date.accessioned2025-01-03T13:16:44Z-
dc.date.available2025-01-03T13:16:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСавків У. С., Романюк Т. М., Малишівський Т. В. Управлінські рішення в системі антикризового менеджменту: соціально-психологічний аспект. Наукові інновації та передові технології. Серія «Управління та адміністрування». № 12 (40) 2024. С. 374-386.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/21558-
dc.description.abstractПрактика управління підприємством впродовж воєнного часу потребує нових підходів до управлінського процесу на підприємстві. Ґрунтовне вивчення чинників прийняття управлінських рішень в умовах кризи на підприємстві сприяє здійсненню ефективного антикризового менеджменту; дає змогу керівникам мінімізувати або уникнути ризиків впливу емоцій та когнітивних помилок на процес ухвалення рішень; підвищує якість рішень та адаптивність компанії до змінних умов зовнішнього середовища. Успішний антикризовий менеджмент ґрунтується не лише на організаційних аспектах управління, а й на психологічній підтримці та мотивації персоналу, що забезпечує ефективність діяльності організації в умовах нестабільності. Стаття спрямована на вивчення процесів ухвалення управлінських рішень у кризових умовах відповідно до соціальних та психологічних чинників. Впровадження результатів дослідження у систему сучасного менеджменту дасть змогу зберегти стійкість компанії навіть у найскладніших умовах та сприятиме формуванню ефективних антикризових заходів. Саме людський фактор у процесі подолання кризових ситуацій є потужним інструментом менеджменту. Його важливість визначається впливом на мотивацію, емоційний стан та поведінкові реакції працівників, що сприяє ухваленню оптимальних управлінських рішень. Розуміння психологічних механізмів взаємодії співробітників дає змогу керівництву формувати команди з високим рівнем співпраці та взаєморозуміння, що сприяє ефективному досягненню спільних цілей і підвищенню продуктивності праці. Для досягнення поставленої мети застосовано такі методи дослідження: дедукція – для визначення особливостей кожного чинника на процес ухвалення рішень; системний аналіз – для вивчення управлінських процесів прийняття рішень у їхньому взаємозв’язку та взаємозалежності; синтез та комплексний підхід – для дослідження психологічних та соціальних факторів як ефективних інструментів в управлінському процесі в кризових умовах; абстрагування – для формування узагальнених висновків. Науковою новизною дослідження є імплементація комплексного підходу процесу прийняття управлінських рішень у сучасних умовах господарювання з огляду на соціальні та психологічні чинники для удосконалення системи антикризового менеджменту. Результати наукового дослідження можуть застосовувати підприємства в кризових умовах для покращення процесу прийняття управлінських рішень та формування антикризових заходів.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectуправлінське рішенняuk_UA
dc.subjectантикризовий менеджментuk_UA
dc.subjectуправлінський процесuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпсихологічні чинникиuk_UA
dc.subjectсоціальні чинникиuk_UA
dc.subjectкогнітивні упередженняuk_UA
dc.titleУправлінські рішення в системі антикризового менеджменту: соціально-психологічний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті та тези (ЕФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управлінські рішення в системі антикризового менеджменту.pdf426.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.