Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/21520Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Лесів, Тарас | - |
| dc.date.accessioned | 2025-01-03T09:28:27Z | - |
| dc.date.available | 2025-01-03T09:28:27Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | - |
| dc.identifier.citation | Лесів Т. Українське сакральне малярство: між естетикою модернізму та постмодернізму // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2010. – Вип. 19-20. – С.94-105. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/21520 | - |
| dc.description.abstract | У статті аналізується розвиток українського сакрального мистецтва ХХ ст. у контексті художньої парадигми модернізму та постмодернізму. В інтерпретації теми застосована “теорія повторень” у викладі італійського теоретика мистецтва Умберто Еко. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | сакральне малярство | uk_UA |
| dc.subject | іконопис | uk_UA |
| dc.subject | традиція | uk_UA |
| dc.subject | новаторство | uk_UA |
| dc.subject | повторення | uk_UA |
| dc.title | Українське сакральне малярство: між естетикою модернізму та постмодернізму | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 19-20 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Тарас Лесів С.94-105.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.