Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/21489Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Флейчук, Христина | - |
| dc.date.accessioned | 2024-12-27T13:47:38Z | - |
| dc.date.available | 2024-12-27T13:47:38Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | - |
| dc.identifier.citation | Флейчук Х. Хорова шевченкіана сучасних композиторів: проблеми дириґентської інтерпретації (на матеріалі хору “Ой чого ти почорніло...” В. Камінського) // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2011. – Вип. 21-22. – С.365-370. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/21489 | - |
| dc.description.abstract | У статті узагальнюються тенденції, притаманні компонуванню та виконанню сучасних хорових творів на слова Т.Шевченка. Прикладом герменевтично-структурного аналізу композиції “Ой чого ти почорніло... ” В. Камінського окреслюється специфіка засад їх інтерпретації. Пропонується авторська концепція розв’язання методико-психологічних проблем, пов’язаних із зародженням і втіленням виконавсько-інтерпретаційних версій сучасних опусів на вірші Т.Шевченка | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | хорова шевченкіана | uk_UA |
| dc.subject | герменевтичний аналіз | uk_UA |
| dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
| dc.subject | виконавська концепція | uk_UA |
| dc.title | Хорова шевченкіана сучасних композиторів: проблеми дириґентської інтерпретації (на матеріалі хору “Ой чого ти почорніло...” В. Камінського) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | № 21-22 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Христина Флейчук С.365-370.pdf | 134.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.