Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20965
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новоженець-Гаврилів, Галина Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-11T08:28:23Z | - |
dc.date.available | 2024-11-11T08:28:23Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Новоженець-Гаврилів Г. Колоризм як засіб художньої виразності у творчості галицьких митців міжвоєнного двадцятиліття // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2015. – Вип. 30-31. – Ч.1. – С.31-34. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20965 | - |
dc.description.abstract | У статті звертаємося до теми інтеграції художньо-виражальних засобів одного виду мистецтва у інший і досліджуємо взаємовпливи та взаємопроникнення засобів художнього виразу в системі поезія - живопис - музика, приймаючи колір, колорит як основне джерело дослідження. Проблему колоризму відслідковуємо у творчості поета І.-Б. Антонича, художника С. Гординського, композитора М. Колесси. Акцентуємо на тому, що своїй оригінальності їхні мистецькі твори завдячують впливам із ділянки суміжних мистецтв | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
dc.subject | колоризм | uk_UA |
dc.subject | інтеграція художніх засобів | uk_UA |
dc.subject | синтез мистецтв | uk_UA |
dc.title | Колоризм як засіб художньої виразності у творчості галицьких митців міжвоєнного двадцятиліття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | № 30-31. Ч.1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Галина Новоженець-Гаврилів С.31-34.pdf | 94.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.