Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/20940Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Герега, Марія Михайлівна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-11-08T07:39:07Z | - |
| dc.date.available | 2024-11-08T07:39:07Z | - |
| dc.date.issued | 2015 | - |
| dc.identifier.citation | Герега М. Стрілецька пісня в інструментальній музиці для фортепіано (на прикладі «Варіацій» О. Герасименко) // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2015. – Вип. 30-31. – Ч.2. – С.151-155. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20940 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена розгляду засад закоріненення традиції звертання до стрілецької пісенності в академічних жанрах творчості західноукраїнських митців з виходом на життєздатність та актуальність даної сфери музичної творчості у сьогоденні. За основу взято композицію Оксани Герасименко «Варіації на тему стрілецької пісні «Ой там, при долині», яка доповнює й розвиває лінію інструментального прочитання цього різновиду пісенності з позицій постмодерного мистецтва. Цей твір цінний актуалізацією важливого для національної музичної історії пласту фольклоризованої авторської творчості з відповідним для нього символьно- семантичним наповненням. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.publisher | Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника | uk_UA |
| dc.subject | стрілецька пісенність | uk_UA |
| dc.subject | академічна музична культура | uk_UA |
| dc.subject | дидактичний репертуар | uk_UA |
| dc.subject | фортепіанна музика | uk_UA |
| dc.title | Стрілецька пісня в інструментальній музиці для фортепіано (на прикладі «Варіацій» О. Герасименко) | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | № 30-31. Ч.2 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Марія Герега С.151-155.pdf | 115.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.