Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіалко, Валерій Олексійович-
dc.date.accessioned2024-11-07T13:14:04Z-
dc.date.available2024-11-07T13:14:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФіалко В. Театр і проза: пошуки сценічного еквіваленту романного мислення в українському театрі 80-х років ХХ століття // Вісник Прикарпатського університету. Серія: Мистецтвознавство. - Івано-Франківськ. – 2015. – Вип. 30-31. – Ч.2. – С.73-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20925-
dc.description.abstractІнсценізації прозаїчних творів займають помітне місце в репертуарі українського театру. Проте пошуками сценічного еквіваленту романного мислення відзначені лише певні постановки, що й привнесли нову естетичну складову в розвиток театрального процесу. Автор пропонованої статті розглядає виокремлення у виставах нових, прихованих у глибинах літературного материка сенсів. Зосібно йдеться про вистави, створені режисером С. Данченком та сценографом Д. Лідером, про історію сценічного прочитання «У неділю рано зілля копала ...» за О. Кобилянською та ін.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectукраїнський театрuk_UA
dc.subjectінсценізаціяuk_UA
dc.subjectрежисураuk_UA
dc.subjectінтерпретаціяuk_UA
dc.subjectсценічне прочитання прозиuk_UA
dc.subjectС. Данченкоuk_UA
dc.subjectД. Лідерuk_UA
dc.titleТеатр і проза: пошуки сценічного еквіваленту романного мислення в українському театрі 80-х років ХХ століттяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 30-31. Ч.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Валерій Фіалко С.73-78.pdf150.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.