Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://hdl.handle.net/123456789/20577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикифорук, Аліна Степанівна-
dc.date.accessioned2024-10-07T08:25:33Z-
dc.date.available2024-10-07T08:25:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНикифорук А. С. Гендерно-психологічні особливості кібербулінгу серед старшокласників. Дипломна робота на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти. Івано-Франківськ: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. 2022. 122 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/20577-
dc.description.abstractМета дослідження - теоретично обгрунтувати та емпірично дослідити гендерно- психологічні особливості кібербулінгу, що застосовується у віртуальних практиках старшокласників. Здійснено теоретичне дослідження проблеми кібербулінгу у віртуальному середовищі, визначено причини його виникнення та наслідки. Подаються результати емпіричного дослідження рівня практикування кібербулінгу серед старшокласників, його найбільш поширені різновиди, причини та гендерно-психологічні відмінності.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаникаuk_UA
dc.subjectКібербулінгuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectгендерuk_UA
dc.subjectгендерні особливостіuk_UA
dc.titleГендерно-психологічні особливості кібербулінгу серед старшокласниківuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів, магістрантів, аспірантів (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Никифорук_магістерська робота_.pdf4.67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.