Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20361Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кудярська, Тетяна Романівна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-09-20T07:19:09Z | - |
| dc.date.available | 2024-09-20T07:19:09Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.citation | Кудярська Т. Р. Технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в ЗДО: супровід переходу дитини до школи / Т. Р. Кудярська // Scientific Journal Virtus. – 2021. - № 54. – Р. 65-70. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20361 | - |
| dc.description.abstract | У запропонованій статті розглянута технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в дитячому садку, розробка і реалізація програми психолого-медико-педагогічної допомоги дитині, технологія супроводу переходу дитини з особливими освітніми потребами в школу, міждисциплінарна взаємодія фахівців, взаємодія з батьками дітей, оцінка ефективності та ризики впровадження технології. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | інклюзія | uk_UA |
| dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
| dc.subject | технології | uk_UA |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
| dc.subject | школа | uk_UA |
| dc.title | Технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в ЗДО: супровід переходу дитини до школи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2021_VIRTUS_Технологія побудови інклюзивного освітнього процесу в ЗДО-65-69.pdf | 562.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.