Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20358Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кудярська, Тетяна Романівна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-09-20T07:18:47Z | - |
| dc.date.available | 2024-09-20T07:18:47Z | - |
| dc.date.issued | 2019 | - |
| dc.identifier.citation | Кудярська Т. Р. Досвід впровадження інклюзивної освіти західноєвропейських країн як орієнтир у модернізації української спеціальної освіти / Т. Р. КУдярська //Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи. - 2019. - С. 213-214. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20358 | - |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.title | Досвід впровадження інклюзивної освіти західноєвропейських країн як орієнтир у модернізації української спеціальної освіти | uk_UA |
| dc.type | Thesis | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2019_збірник_Хмельницький_Професійне становлення особистості_проблеми і перспективи-211-212.pdf | 150.16 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.