Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://hdl.handle.net/123456789/20346Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кудярська, Тетяна Романівна | - |
| dc.contributor.author | Амрузевич, Тетяна | - |
| dc.date.accessioned | 2024-09-19T09:32:48Z | - |
| dc.date.available | 2024-09-19T09:32:48Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Кудярська Т. Р. Візуалізація як засіб ефективного навчання / Т. Р. Кудярська, Т. Амрузевич // Матеріали ХVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Гуманітарний простір науки: досвід та перспективи» 30 квітня 2018 року. - С. 136-141. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/20346 | - |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемам успішності сприймання та аналізу навчального матеріалу студентами шляхом застосування інформаційного підходу. В ній охарактеризовано доцільність використання прийомів фасилітації та підтверджено продуктивність засвоєння візуальної інформації в освітньому процесі. Розглянуто структуру складання інтелект- карти як форми графічного стиснення, яка завдяки радіантному мисленню сприяє швидкому запам’ятовуванню, дозволяє організувати думки тагенерувати нові ідеї. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
| dc.subject | унаочнення | uk_UA |
| dc.subject | обробка інформації | uk_UA |
| dc.subject | техніка запам’ятовування | uk_UA |
| dc.subject | інтелект-карта | uk_UA |
| dc.subject | асоціативне мислення | uk_UA |
| dc.title | Візуалізація як засіб ефективного навчання | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті та тези (ПФ) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2018_збірник_Гуманітарний прості_досвід та перспективи-136-141.pdf | 2.24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.